Snowboard jako unikátní prkno pro snowboarding. Kdo chce být jedinečný a ocenit vlastní dekor? LAG marketing a snowboardy

17.10.2013 15:27

Snowboard a cílová skupina pro výrobce snowboardů

Představte si unikátní snowboard, který nemá nikdo jiný. nejde ve vašem okolí, ale na světě. Takový snowboard má svého specifického ridera. Teď si ještě představte, že jste výrobce, který takto jedinečný snowboard nabízí. Na koho byste s ním chtěli cílit? Kde je onen zákazník, který požaduje jedinečné prkno? Kde je ta cílová skupina pro takový snowboard? Fungovat jako výrobce snowboardů totiž znamená vstoupit na trh, kde funguje obrovská konkurence a kde máte dvě možnosti. Prosadit se v rámci dané konkurence se svými snowboardy nebo nabídnout takové prkno, které je unikátní a najít si pro něj cílovou skupinu. A kdo je jedinečný, individuální a má zájem být sám sebou? Napadla vás třeba LAG skupina?

Snowboardy a vlastní dekor snowboardu dělá jedinečné prkno

Gay a lesby jsou pro snowboardy velmi zajímavá a bonitní cílová skupina. Obě poloviny zkratky LAG (gay & lesbian) totiž touží po tom a chtějí být individuální. Je fakt, že každý člověk je jedinečný a unikátní, ale bonitní je jen málokdo. A pokud bychom hledali skutečně zajímavou cílovou skupinu, pak fenomén LAG představuje velmi bonitní cíl. Na ni je možné zaměřit marketing výrobce snowboardů. V době ekonomické krize a celosvětové tržní recese ostatně výrobci nic jiného, než hledat nové cílové skupiny a trhy nezbývá, protože bez nich sice má šanci svoje snowboardy nabízet tradičním zákazníkům, těžko ale prorazí dál. A to platí především v případě, kdy nabízí jedinečné prkno a jeho snowboardu se díky špatnému cílení nikdo nedozví.

Snowboarding je relativně mladý a atraktivní zimní sport

Pokud se zajímáte o snowboarding jako výrobce, který nabízí unikátní snowboard, pak je potřeba najít cílovou skupinu (například uvedený LAG fenomén) a na ní zaměřit svůj marketing. Snowboarding je poměrně velmi mladý zimní sport, který je velmi atraktivní. A to navzdory faktu, že jsou snowboardy na trhu teprve zhruba tři desítky let. Tento trh generuje ročně několik miliard dolarů za prodané snowboardy, ale i další aktivity spojené se snowboardy. Právě krize nutí výrobce zamyslet se nad tím, komu svoje uniktání snowboardy nabídnout a cílit na gay & lesby je velmi zajímavé řešení pro marketing jakéhokoliv výrobce. Tedy i mimo snowboarding.

Zimní boty, sportovní obuv a značkové oblečení HI-TEC.

Snowboard, kiteboard, snowboardy a kity.

Agentura PPC MAX - SEO optimalizace a PPC reklama

Kvalitní snowboard shop!

Sportovní outlet, výprodej, slevy oblečení.

Wakeboard, snowboard a kiteboard.

Dovolená a ubytování Chorvatsko.